Od 1.siječnja 2017. godine na snazi je izmijenjeni Zakon o fiskalizaciji u prometu gotovinom. U periodu od 01.07.2017. do 31.07.2017. svi obveznici fiskalizacije obvezni su izvšiti potvrdu prijavljenih poslovnih prostora.
Podatak o poslovnim prostorima od 1. srpnja 2017. :
- OIB
- oznaka poslovnog prostora
- adresa poslovnog prostora
- tip poslovnog prostora
- vrsta djelatnosti koja se obavlja u poslovnom prostoru
- radno vrijeme i radne dane
- datum otvaranja poslovnog prostora
- datum zatvaranja poslovnog prostora
- status poslovnog prostora
Na temelju članka 19. stavaka 1 do 6. Pravilnika propisano je da obveznik fiskalizacije putem aplikacije e-Porezna dostavlja pojedinačne podatke za svaki poslovni prostor u kojem izdaje račun, a koji podliježu postupku fiskalizacije izdavanja računa. Putem e-Porezna, obveznik fiskalizacije može podnijeti podatke za novi poslovni prostor, te promjenu podataka za postojeći poslovni prostor. Aplikacija omogućuje ove promjene:
- promjena adrese
- promjena radnog vremena
- promjena tipa poslovnog prostora
- promjena djelatnosti
- poslovni prostor se privremeno zatvara/trajno zatvara/ponovno otvara
- promjena podataka o proizvođaču /održavatelju programskog rješenja