Od 1.siječnja 2017. godine na snazi je izmijenjeni Zakon o fiskalizaciji u prometu gotovinom. U periodu od 01.07.2017. do 31.07.2017. svi obveznici fiskalizacije obvezni su izvšiti potvrdu prijavljenih poslovnih prostora.

Podatak o poslovnim prostorima od 1. srpnja 2017. :

  • OIB
  • oznaka poslovnog prostora
  • adresa poslovnog prostora
  • tip poslovnog prostora
  • vrsta djelatnosti koja se obavlja u poslovnom prostoru
  • radno vrijeme i radne dane
  • datum otvaranja poslovnog prostora
  • datum zatvaranja poslovnog prostora
  • status poslovnog prostora

Na temelju članka 19. stavaka 1 do 6. Pravilnika propisano je da obveznik fiskalizacije putem aplikacije  e-Porezna dostavlja pojedinačne podatke za svaki poslovni prostor u kojem izdaje račun, a koji podliježu postupku fiskalizacije izdavanja računa. Putem e-Porezna, obveznik fiskalizacije može podnijeti podatke za novi poslovni prostor, te promjenu podataka za postojeći poslovni prostor. Aplikacija omogućuje ove promjene:

  • promjena adrese
  • promjena radnog vremena
  • promjena tipa poslovnog prostora
  • promjena djelatnosti
  • poslovni prostor se privremeno zatvara/trajno zatvara/ponovno otvara
  • promjena podataka o proizvođaču /održavatelju programskog rješenja